Sunday, April 21

...:... terliurr kaawwwwwww ...:...

Assalamualaikummm semua...!!!!!


pagi- pagi lagi sampai tempat kerja first thing aku bukak dekat pc ni of course la my bloggg .. hehehe skodeng punya skodeng blog orang banyak sangat yang post pasal Burger Bakar Abang Burn .. hahaha macam interesting ja kan baca nama tuh.. jadi aku bukak la tgk blog tuh... fuhhhhhhh sekali bukak .. hahhaha terliur aku dibuatnya ..  habis jew baca entry tuh teringinnya haiii nakk rasa tuhhhh..

untuk pengetahuan semua dan juga aku Burger Bakar Abang Burn adalah Burger Bakar paling lazat dan terpantas di Malaysia. Hanya 5-15 minit sahaja untuk setiap order. Burger Bakar Abang Burn memang panas hingga takk ingatt cakap kat koraaannnnn!! (ececehhh macam penah rasa je kan, hehe teringin sebenarnya). seriously cakap kat korang memang terliur kalau korang tengokkk even gambar dia pun memang sedappp apatah lagi kalaudapat makan kan.. hahahahahhaha 

okeyyyy sini aku tunjukkan beberapa menu yang ada kat Burger Bakar Abang Burn ni.. haha memang confirm korang akan terliur tauuu..











haaaaaa sedap takkkk tengokk... ni antara burgerr bakar abang burn yangggg memang tengahhh panas sangat sekarangg ni... nii laa jugakk gambar yang buat aku terliur sendiri.. menurut sumberr Abang Burn ni memang suka steakk, jadi burger ini pakai steak & sos putih .. memang sedap bila makan dengan daging yang Abang Burn buat sendiri .. okeyyyy tuhhh cerita burger tapi ada satu lagi menu istimewa Abang Burn yang korang kena tahu.













 yanggg ni nama nya meatball Abang Burn ... aku tak pernahh lagi pergi try makan kat sini.. tapiiii tengokkk macam sedap je.. hahaha Meatball Abang Burn adalah resepi ciptaan Abang Burn yang diperbuat daripada 100% daging untuk menghasilkan meatball yang segar dan lazat. Limpahan Mushroom Brown Sauce menjadikan Meatball Abang Burn sangat menyelerakan. selain itu, ia juga dihidangkan sekali bersama dengan Burn Wedges Abang Burn..  



# sape nak bawa kite pegi makan kat sanaaaa tuhhh huhu




No comments:

Post a Comment