Tuesday, April 9

::; i always beside you ::

2 hari yang lepas i got message from someone around 10pm . "bla...bla..bla.." (tidak boleh dinyatakan disini kerana too personal) . dan daripada mesej tu aku tau dia tension dengan what happened .  dan aku pun sedih bile dia cakap macam tuh . apa yang aku boleh buat hanya beri dia semangat supaya jangan putus asa. gagal sekali bukan bermakna gagal selamanya. even aku tahu yang aku tak rasa apa yang dia rasa sekarng tapi kalau boleh aku nak rasa sama2 dengan dia. at 12am o'clock he sent the message again . aku dah tidur masa tu . tapi aku terjaga coz the message . dia luahkan segalanya apa di rasa sama . i know he pressure right now. tapi aku gagah kan juga mata bangun . aku bagi dia semangat juga . aku nak dia tahu aku ada untuk dia selalu . aku nak sama2 ketawa dan sama2 menangis dengan dia . dia BFF aku , dia juga SAHABAT aku , dan dia juga BF aku .. aku akan terus bagi semangat .
 
pagi tadi aku bangun dari tidur ternampak mesej dia hantar sama aku . dia cakap " H**** , C**** solat tadi...  kasi tenang hati... solat taubat solat hajat.. C**** kasi tau dalam doa  C**** betul2 sayang H**** dan minta dibukakan pintu taubat sama2 " lepas saja aku habis baca ayat terakhir tu  timbul rasa sebak dalam hati . terharu sangat bila dia cakap macam tu . hampir menitis air mata aku .. hahahahaha kadang2 bukan kata2 manis kata cinta yang menyentuh hati perempuan , tapi kata2 yang begitu diharapkan dari seorang lelaki . even we  are far but we still not forger to mentioned someone we love in doa .
dan IN SHAA ALLAH aku berusaha untuk menjadi yang lebih baik daripada sekarang . aminnn...


AND "YOU"
if u read this entry pleaseee i have something to tell "YOU"
remember this !!!
look ! u still have a chance !!!!


don't give up . i know u can do it !!!


 jangan pernah mengalah teruskan usaha tabahkan hati . banyak lagi yang perlu ditempuh pada masa akan datang . and something u have to know that i will always beside u . find me everytime u need , i has to you .
i love u <3


No comments:

Post a Comment