Tuesday, April 2

::: aktiviti masa lapang :::

Selamat pagi... hahahaha hari rabu yang sungguh tenang selari dengan cuaca yang kelihatan sangat baguss.. hehe pergi kerja pun okey2 juga mood.. dan beberapa minggu lagi nak habis da praktikal... yeaaahhhh tak sabar sangat tunggu masa tu.. bermula dari hujung tahung lepas ada satu variety tv yang aku tengok sampai sekarang.. show dia memang kelakar dan tak kering gusi aku tengok.. juga mengisi masa lapang aku bila bosan.. dan sekarang naik gila aku tengok sampai kan tiap hari mesti aku tengok.. hahahaha mungkin juga ada yang mengikuti variety ni sebab popular sangat sekarang .. variety show ni dari korea..


ni la dia running man . variety show ni start mula pada tahun 2010 tapi aku mula tengokk baru tahun lepas 2012 . haha tu pun aku mula tengok dari 'dia' yang bagi ..

dan yang paling aku minat of course la garyyy !!! yeahhhh

hehehe monday couple <3 there are so romantic in there



 sampai sekarang aku masih setia tengok show ni dan masih menunggu episod2 yang baru .. yeaahhhh jom la tengok2 ramai2 .. hehehe

No comments:

Post a Comment