Friday, May 18

:::so sweeeet kn couple nieh:::

haa... aku x ada apew nk cerita kat entry kali nieh cuma nak share jew.. aku suka sangat tengok satu couple nie tau.. very sweet couple lah kata orang kan.. n dieorang dua nie pun memang cukup padan lah... n then sekarang pun dieorang dah kahwin.. alhamdulillah....bukan lah aku nak jadi macam dieorang dua nieh cuma aku suka baca kisah percintaan dieorang.. hehe (gatal melebih) yelarh bukan senang nak jaga sesuatu hubungan tuh kann ni kan sampai ke jinjang pelamin.. tapi kalau dah jodoh x kemana jugak cakap orang tua2 kan.. hahahaha

ni lah couple yang aku maksudkan tadi :)


sama cantik sama padan kan..



                                     
                                               lastly dorang dua kahwin jugak..macam pinang dibelah dua..



hehehe setiap perhubungan tuh yang penting kejujuran dan keikhlasan sesama sendiri.. barulah hubungan itu akan kekal.. insyaallah...

No comments:

Post a Comment