Friday, May 25

:::ceritera cuti:::

hye.. cti tuk sem nie 2 bln.. dan dah kire dkat sebulan dah aq cuti n stay kat rumah jew.. hehe biasa lah kalu dah dduk rumah tuh perut sentiasa jew lapar kan.. ape lagi makan jew lah kalau di rumah.. bile ade kelas akux sabar sangat nak cuti tapi bila dah cuti gedik lah sangat nak masuk kelas.. hahahaha tuh lah aku so untuk dua bulan di aku rasa menganggur jew kt umah ade gak plan nak keje tapi aku x tau nak keje kat mane.. msalahnya tak ade transpot aku nak pegi keje tuh.. bas plak aku tak reti nak naik.. haishh lina2 susah la ko ni kan ... hihihi result pon dah keluar alhmdlillah.. tuk sem 2 ni aku agak kelam kabut sikit.. bukan apew yelarh sem pendek kan jadi lec yang mengajar pon agak kelam jygak aku tengok sebab ak habis kan silives kan.. tapi hasilnya ok lah jugak... sekarang tinggal tunggu rslt tuk kamsis plak.. harap2 dapat la tuk sem nieh.. tanggal 28 ni aku terbang nun sana di kampung halaman perak.. rndu dgn kawan2 sane.. SO ENJOY THE HOLIDAY!!! hahaha

No comments:

Post a Comment