Tuesday, April 10

i LOVE u lah ASSIGNMENT>>>>~~~

pagi2 lg buka jew mata dah mengadap laptop bikin assignment.. hish2 hari jew cuti tapi mata , jari , tangan x cuti.. still menaip dan mencari maklumat untuk siapkan assignment.. huhh bukan mengeluh tapi macam x ada masa pulak untuk berehat.. final exam dah dekat.. mana lagi mau fikir assignment lagi blajar untuk final lagi.. macam kelam kabut pulak jadinya.. memang I LOVE U LAH ASSIGNMENT!! sayang sangat lecturer...<3 tapi mahu x mahu tetap juga mesti diteruskan.. x nak lah ada yg drop sem depan.. mintak2 jauh kan lah.. satu prinsip yang aku pegang daripada sem lepas lagi bila menjelang final 'biar x cukup tido malam asalkan jangan x tido untuk sem hadapan'. syukur alhamdulillah sebab kan prinsip itu lah aku lulus pda sem lepas.. dan pointer pun agak memuaskan juga.. tahun ini pun aku akan gunakan prinsip yang sama.. aku percaya dimana ada kemahuan disitu ada jalan.. aku akan berusaha !!!
\


ASSIGNMENT!! ASSIGNMENT!!


p/s : selamat juga untuk cinta hati saya Zakrey Exazaqy.. berusahalah untuk masa depan <3

No comments:

Post a Comment