Monday, May 20

...:... my experience ...:...

okey today i just want to share
my experience with u all
acctually pengakuan yang aku tak pernah
dedah kan to public
sekadar kongsian untuk
mengisi masa lapang kan
story dia 4 years ago 
when i at secondary school 
ketika ditingkatan empat aku 
berpindah ke sekolah teknik
ketika itu la timbulnya masalah yang
sering merungsingkan aku
iaitu

MASALAH JERAWAT !!!!!

mana-mana girl pun yang dengar
will get scare about it inclue me!!
tak tahu sebab apa tapi semenjak aku pindah sekolah
la punca aku dapat virus tu
rasa down gile time tu 
yelarhh muka orang semua licin licin
tapi bila tengok muka sendiri 
it's so sad 
selalu berangan nak dapat kulit cantik
yang takk ada pimples kann
masalah tu berlanjutan selama 2 tahun
after that i just looking for other way
so i try use this product
not expensive and feel safe to use it


ni la dia bedak sejukkkk


ni la aku guna tiap tiap malam 
letak kan muka
walaupun effect dia lambat 
tapi sekarang aku dah cukup puas hati 
dengan kulit muka aku sekarang
tak la licin sangat tapi
alhamdulillah perubahan yang positif
daripada dulu
dan aku masih guna sampai sekarang
and one thing istimewanya ialah
bedak sejuk ni buatan sendiri
daripada nenek aku 
so memang rasa safety sangat la nak guna
sebab bahan bahan dia pun 
dah tentu selamat

setiap kali balik kampung pasti akan renew
bekas baru


dan alhamdulillah kulit muka aku sekarang
pun better dari yang dulu
dan memang sangat berpuas hati


pic terbaru walau tak cantikk but i'm proud to be me!!



okeyyy byebye
kisah benar yang aku alami dulu
yang penting kuat kan semangat .. hihi 






No comments:

Post a Comment