Sunday, December 2

...:... corat-coret d pagi hari ...:...

Assalamualaikum dan selamat pagi <3

Alhamdulillah pada pagi yg mulia ni aku masih bernafas dan bernyawa .. sesungguhnya aku memanjatkan kesyukuran kepada mu ya ALLAH kerana masih menghidupkan aku di dunia ini.. hanya kepadaMU aku bersujud.. 
ok .. sebenarnya xade ape pn nk tulis untuk entry kali ni saje menjenguk2 blog .. sejenak kalu kita berfikir perihal hidup ni .. x akan habis sebabnya kita manusia x akan pernah puas dengan apa adanya .. itulah manusia.. kalau bercakap tengtang aku pun mungkin akan menjadi salah satu daripadanya .. ya allah, tersa kerdil hambamu ini di sisimu.. sesungguhnya terlalu banyak dosa2 hamba terhadapMU.. hidup di dunia ni hanya sementara di akhirat kekal abadi selamanya .. semoga kau tetapkan iman hambaMU ini ..amin..





# Ya allah ya tuhanku kau ampunilah dosa2 kedua ibu bapaku dan kau kasihanilah mereka seperti mana mereka mengasihani aku semasa aku kecil..

*__ sekadar renungan untuk diriku dan bersama _*

insyaallah

No comments:

Post a Comment