Monday, June 11

::: hari-hari terakhir :::

malam ni malam terakhir aku di manjung.. esok pagi nak bertolak dah ke tanjung malim dan seterusnya ke KLIA... dan sampai di sini sahaja lah episod aku di sini .. kembali lah semula aku di tempat tinggal ku di sabah.. hehe  tipu lah kalu cakap sikit pun tidak terasa sebak ... sedih memang sedih untuk tinggal kan manjung nieh.. tapi mahu tidak mahu terpaksalah juga.. walau pun dalam sedih tapi masih ada perasaan yag gembira tak terhingga.. for to my special person in my heart.. this is for your darling.. wait for me.. <3 dalam lebih kurang dua minggu aku bercuti nieh.. aku rasakan cukup-cykup la gembira akhirna dapat juga aku bertemu dengan sahabat-sahabat lama yang rasanya lama sudah x jumpa.. alhamdulillah.. rasanya lepas juga rindu pada mereka walaupun x lama dapat luangkan masa..  for my SOPERDUPERBESTFRENZ {syrup,chaer,umi,pkah,nada,tong,adi} all the best to u all.. i love u all 4 ever!! dan x lupa juga untuk cinta hati saya ENCIK CEPEK... i miss u a lot syg.. n i love love u more.. <3 dan semoga perjalanan aku esok berjalan dengan lancar.. amin amin ya rabbal alamin.....................................

No comments:

Post a Comment